2010. szeptember 22., szerda

De a végén majd úgyis valahogy összeáll...

Tettek,döntések,cselekedetek.Mindenki bánt már meg pár döntést.Én szerencsésnek mondhatom magam,elég sok jó döntést hoztam.A sors keze is sokat közre játszott ebben.Minden összeáll a végén.Mindenki keres valakit,és előbb utóbb megtalálja.Társasági ember vagyok.Ezt bárki igazolja szerintem.De amikor gimibe kerültem,nem nagyon találtam magamnak beszélgető partnert se senkit.Végül szépen sorban jöttek onnan is a haverok, majd a végén akiről picit sem gondoltam volna...megismertem és a barátom lett.Gondolkoztam a suli váltáson...de végül rájöttem,hogy a menekülés sosem megoldás,és végül meg is lett türelmem gyümölcse.Talán Aphrodité fáján is találok most valamit..keresem...azt hiszem ott van egy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése