2010. szeptember 30., csütörtök

Monoton lüktetés a fejben.

Minden nap ugyanaz.A szürke betondzsungel ölelése fájdalmas és nem ereszt.Próbálnak minket a helyes útra terelni...Helyes..relatív a szó.Az helyes ha belépünk a társadalom agymosott zombi folyamába?Igen ez biztos helyes...Akkor én inkább ezt kihagynám...ja úgy meg semmibe néznek?Remek..Na nem baj megpróbálok beépülni..de minek is?Aha,tényleg mert ha már kicsit is kívül álló vagy akkor az embereknek nem igazán fogadnak el.Mivel ember vagyok szükségem van a társaságra...ösztönös dolog ez.

1 megjegyzés:

  1. A társaság a leghűtlenebb szerető...mindig elhagy. Ha olyan valakire vágysz aki mindig megért akkor fogj egy papírt meg egy tollat. Ezen én is agyaltam sokat. De rájöttem, hogy fölösleges. Sose lehet teljesen beilleszkedni a társadalomba. Én nem is akarok és erre büszke vagyok. Lehet, hogy ők az "agymosott zombik" de mennyivel könyebb az életük. Volt, hogy én is szívesen tartoztam volna közéjük. De aztán átértékeltem mindent.

    VálaszTörlés