2010. november 13., szombat

Nézd csak azt a kis majmot!

Csendes merengővé váltam.Eddig kerestem a kapcsolatokat most úgy tűnik ők keresnek engem.
Unott fejjel vagy derűsebb enyhe mosollyal figyelem az eseményeket körülöttem.
Imádok figyelni.Mindent részletesen megnézni és lassan fantáziám szülöttei mozaikokban össze állnak bennem.
Mi másnak unalmas hétköznapi jelenség.Számomra gondolat ébresztő ínyencség.
Nem érdekel már senki felém táplált érzelme.Vagyis érdekel de nem fogok azért küzdeni,hogy megértsem mit akar.Majd ha nagyon akarja akkor kimutatja.
Nem vágyom most annyira senkire. Egy kis időre azt hiszem megbékéltem azzal,hogy csonka vagyok.
Nézegetem inkább az embernek nevezett állatot.Paródiázik előttem én meg lenéző vigyorral szemlélem.Az egészben a legviccesebb,hogy én is egy ilyen paródiázó lény vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése