2010. szeptember 19., vasárnap

Azt hinnéd,hogy csak egy lány a sok közül....

Ma meglepődtem,tegnap volt előadásom és fáztam.Pont sétált mellettem egy lány aki táncolt a darabban.Gondoltam magamban:"Öleld meg az mindkettőtöknek jó..."Megöleltem..átkarolva sétáltam vele és közben beszélgettünk...valami fura érzés tört rám...Ami ma reggel is piszkálta a fejem...
"Hm rá kéne keresni"...facebook.Semmi...hm MyVip...aha na ott fent volt...felvettem hát msnre.Beszélgettünk egész délután...és durván kiismert,hogy milyen vagyok...eddig ez nagyon kevés embernek sikerült.Szóval érdekes a helyzet =D Pénteken teázni megyek vele.Asszem ez a bejegyzés volt a legnaplószerűbb :D Eddig csak ilyen kis füzetecskére hasonlított a blogom ahova a gondolataimat és érzéseimet örökítem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése